Oglaševanje
 
Sodobne oglaševalske kampanije so zelo razvejane, v centru le teh pa je spletno oglaševanje, ki naročnikom pomaga pri razvoju in prepoznavnosti njihove blagovne znamke in jo lansira na trg

Za vse oglaševalske faktorje je medmrežje, pri pravilni uporabi, ključnega pomena. Najnovejše raziskave pričajo o tem, da je število internetnih uporabnikov, vseh starostnih in družbenih skupin, vsak dan večje. Njihovo število se na območju Slovenije giblje okrog magične številke 1,000.000. Prav tako pa so, po podatkih znanstvenih raziskav, internetni uporabniki vse bolj pozorni na internetno marketinško ponudbo.

Kaj je prednost internetnega oglaševanja?

Internet je najsodobnejši medij, ki ne počiva. Je živa materija, ki se spreminja iz sekunde v sekundo. Večini prebivalstva je na voljo 24 ur na dan, sedem dni v tednu. Uporabniki se vračajo na njim zanimiva mesta. Njihovo profiliranje je preproste in tako lahko naročnik reklamne akcije lažje doseže svojo ciljno skupino. In kar je najpomembnejše, internetnega oglasa, brez krajšega ogleda, ni mogoče vreči v koš.

Možnosti in načini oglaševanja na www.porednica.si

Oglaševanje na doseg - vsem uporabnikom www.porednica.si

- Jumbo na vstopni strani
Oglasna pasica (160 x 150 točk).
- Nebotičnik na vstopni strani in podstraneh, desno.
Oglasna pasica (160 x 600 točk).
- Teletop zgoraj in med galerijam
Oglasna pasica (468 x 62 točk).


Tehnična navodila


1  Dimenzije in velikosti oglasnih formatov

Ležeči Nebotičnik - dimenzije 468 x 62 točk; velikost največ 25 KB.
Jumbo - dimenzije 160 x 150 točk; velikost največ 17 KB.
Nebotičnik - dimenzije 160 x 600 točk; velikost največ 25 KB. 2.

2. Vsebina in oblika Navodila in priporočila: 

Oglas mora upoštevati oglaševalski kodeks.
Oglas ne sme zavajati uporabnika
Oglas naj ne uporablja cenenih tehnik nagovarjanja, kot so naglo utripanje, pornografija in fraze, ki zavajajo uporabnike (npr: imate virus, čaka vas sporočilo, ipd.).
Kreativa oglasa mora zapolniti cel oglasni prostor. Oglasi morajo biti obrobljeni z jasno vidnim okvirčkom širine in višine 1 točke (1 piksla).
 nedvoumno naveden namen zbiranja; o navaja zagotovilo o varovanju osebnih podatkov.

3. Povezava
Preberite podrobna navodila, kako pravilno omogočiti klik na Flash oglas! POMEMBNO: Sporočite nam, kako visoko na Nebotičniku naj bo video postavljen. To storite tako, da nam pošljete točno število točk (pikslov), za katero naj bo video odmaknjen od zgornjega roba Nebotičnika. Dobro je, če je video na vrhu Nebotičnika - v tem primeru je število točk odmika od zgornjega roba enako 0.

4. GIF različica
Poleg Flash (SWF) oglasa je potrebno izdelati oglas tudi v nadomestni različici (statični ali animirani GIF).
 
POZOR!

Vstopaš na stran, na kateri je nezadržno prikazana erotična vsebina.

Strinjati se moraš z naslednjimi pogoji:
  • Sem star vsaj 18 let,
  • Zavedam se, da bom ob vstopu naletel/a na različne oblike erotične vsebine, ki se mi ne zdijo žaljive, me ne motijo ter si jih želim prostovoljno ogledati,
  • Vstopam zgolj zaradi osebnega interesa in ne iz poklicnih razlogov, kar pomeni, da ne zbiram tovrstnega materiala,
  • Vstopam na lastno odgovornost.
* Za pravilno delovanje strani moraš imeti omogoče piškotke (cookies) in javascript.